Dear diary , fire love music part 18


Det var Khalil med en mikrofon

Han kom närmare mig , och jag kunde inte röra mig, han hade bytt om till gråa jeans med en mörk blå t-shirt med en svart kavaj. Han såg så stilig ut . Han sjöng en låt han skrev själv om ni vill se låten gå in här (mmmarigona.blogg.se)
Han ställde sig bakom mig och rörde sakta på mitt hår och pussa mig svagt i nacken.
Jag hoppa till , lite och vände mig mot honom , och viskade "What are you doing".
Han log och fortsatte sjunga , han höll mig runt midjan medan vi dans lite sedan i slutet tryckte han mig mot honom och kom så nära mig att våra nos nuddades. Jag hörde hur publiken blev vild och skrek efter våra namn.
Han bett sig i läppen och vinkade snabbt till publiken och drog mig (backstage).

(samtal)

- Khalil , why, eh , what , why!!?- sa jag chock.
- Cause i  love you so, svara mig , inte exakt ett svar men den blev godkänt.
- Khalil , promise me the nest show , you won't spend it on me.
- I did my preformence like i promised , sa Khalil och det gjorde han:( han bara gjorde en extra uppträdande för mig.

Jag kunde inte dölja känslorna som hoppa runt i magen på mig så jag lätt dem ut och hoppa på honom och pussa honom hårt i läpparna. Han vände mig  mot marken och la armen över mig och fortsatte kyssen.
Det började bli lite för intensivt så jag avsluta det.
Han drog mig upp från golvet och hjälpte mig upp på scen för mitt uppträdande var härnäst.
Jag uppträde och märkte att jag hade fått mer fans och med skyltar med mitt namn på.
Vilket gjorde så jag gav ännu mer energi och mitt bästa.
Efter att alla var klara fick vi gå upp på scen tillsammans och säga hejdå .

-

När jag kom in i bussen sa Khalil att han inte kunde komma in på grund av hans schema , jag fatta och krama honom och gick in. Jag prata lite med mina vänner om gamla tider vilket fick mig sakna dem.
Efter att vi hade pratat var dem trötta och ville lägga sig vilket jag fatta , men jag kunde inte sova än jag var tvungen att duscha för jag stank så jag gick in och duscha . Jag var klar efter en kvart och gick in till mitt rum med min handduk över midjan. När jag kom in såg jag Khalil sitta där med en brett leende.
Jag blev skrämd så klar men log tillbaka.

(samtal)

- Khalil , what are you doign here?.
- Nothing , i just want to met you , is it so wrong?. sa han medan han närma sig.

Jag baka inte eftersom att vi hade ändå kommit till den fasen som flickvän/pojkvän.
Han pussa mig svagt i naken och ner mot mina axlar , jag fick gåshud och vill kyssa honom tillbaka men kunde inte släppa min tag av min handduk. Jag kände hur hans stora starka armar höll mig närmare honom.
Jag kunde inte stoppa honom för det var så skönt .

(samtal)

- If you want me to stop , i will , sa Khalil med ett het leende.


Jag ville att han skulle fortsätta men han inte svara honom innan Jag hörde någon ropa på mitt namn och det lätt som Keri-tin. Ropet närma sig rummet , då jag såg att Keri-tin var fullt med blod.

KERI-TIN!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0