Dear diary , fire love music part 19

KERI - TIN!!

- Vad har hänt??? , sa jag medan jag sprang fram till henne.

Hon kolla ner på hennes hand sedan tillbaka på mig ,

(samtal)

-Vad pratar du om? , sa hon och kolla på mig som om att jag var sjuk i huvudet.
-du blöder ju ,sa jag
- Jaha , hon började skratta som om att det var sissta gången.
- Vad , varför skrattar du? Keri-tin , är det inte blod?.
- Nej , haha det är falsk blod vi ska skrämma Rihanna , sa hon och tog ett djupt andetag och vände sig tillbaka till mig.

Marisha sa om Rembella behöver gå till studion för att göra några låtar så kan hon ta flyget imorgon till L.A. , Keri - tin som drömde sig bort efter att ha avslutat sitt uppdrag. fick ett "Ja" svar från mig och stack.

-

Khalil smög bakom mig och börja kyssa min nacke.

(samtal)

- Where were we, sa kahlil medan han kysste mig ner mot mina axlar.

Jag vände mig om och började kyssa hon tillbaka, jag såg hur han gillade det och försökte ta andra steget.
Jag stoppa honom och sa att jag inte var redo än men att jag hade en present för honom när vi var tillbaka från L.A tillbaka till turnen.
Han log och kysste mig på läpparna och gick tillbaka till hans buss för nästa show.
När vi var framme satt jag med Jessica och Justin med Trey och Keri på vänterummet för vår tur.
Keri's (outfit) var jätte fint och farligt , Jag och Jessica skratta åt skämt vi hade hört på" Scrubs" , hon älskar serien lika mycket som mig. Justin försökte hoppa in och dra några skämt men det blev inte så roligt.
Trey zongs börja lära oss några trick för fansen ska bli mer galna, Justin avbröt honom och sa till Trey att han inte behövde det eftersom att hans fans är hur galna som helst och stack för hans tur på scen.
Jag satt kvar med Khalil och Jessica Jarell med Diggy som dök upp senare.


Khalil la armen över mig och försökte få mig att pussa honom tillbaka , vilket jag utnyttjade eftersom att det inte gick så bra för honom. Diggy och Jessica sa också en liten hemlighet om dem själva , vilket jag och Khalil inte kunde tro på. Diggy och Jesscia var ett par , dem har inte sagt något för att dem tycker det kommer förstöra deras relation, vilket jag fattar. Sedan var det Khalls tur och han gjorde inget knäppt den här gången vilket jag var glad över.
Efter Khalil var det några till sedan jag , jag satt i Rihannas rum och höll henne sällskap vi skrattade om hur hennes misslyckande uppträdande och hur hennes liv har ändrad sen hon började musik industrin.
Jag lärde mig en massor av dessa artister och jag var mycket tacksam för allt, innan jag skulle upp på scen bad jag en bön med mina dansers som råka ha samma religion som mig, Amin.
När jag gick upp på scen gav jag dem mitt bästa som alltid och hälsa på några fans, den här gången körde jag en gammal dags klassiska uppträdande med en vitt klänning, vilket Khalil bara satt och stirra på i publiken.

När showen var över och alla var klara och hade packat ihop för nästa show dagen därpå , fick jag och mina vänner packa för L.A. Marisha skulle inte komma för det var lönt efter en dag i studion , hon tycket hon inte behövde komma.



Vi träffa Khalil i flyget och mina vänner var så glada för allt som har hänt. Jag fick sitta bredvid Lisa och Demi för dem tyckte att jag spendera för mycket tid på Khalil , vilket var sant.
Jag kunde bara inte skratta åt hur Keri-tin och Salisha fråga satte alla Khalils skämt , (epic).
-
Ni känner mig jag kunde sitta på ett plan i fyra timmar utan att gå på toa besök.
Efter att jag hade gjort mitt och öppna dörren till toan såg jag någon som fick mig att frysa till is.
Nej !....



Kommentarer
Postat av: Lucke

Lucka 3 har öppnats i min julkalender. var med och tävla :P

2010-12-03 @ 12:27:02
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Lucke

Var med och tävla om ett presentkort på 300 kronor i min blogg från shirtstore :P

2010-12-05 @ 12:15:04
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Anonym

härlig blogg:D den är inte som min blogg,hehe men du kanske gillar min blogg ändå:) annars då,vad är planerna för helgen?:)



kram http://housebunny.blogg.se

2010-12-05 @ 12:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0