Dear diary , fire love music part 20

Det var Shad ,


(samtal)


- Hi , Rembella , hur är det , sa han och kolla ner med oskyldiga ögon.


Jag visste inte vad jag skulle säga , jag kände hur mitt hjärta börja dunka , jätte hårt.
Han börja närma sig mig och tog bort slingan från mitt ansikte.
Jag kolla ner och lyssna på honom medan han sa.

- you know , i now know that i've lost you how much you meant to me, i love you and what i did was stupid i know but if you just...

Jag kände hur hans handtag över mig försvann , jag kolla upp och såg hur Khalil putta på Shad

- You just can't get enough , right , sa Khalil och knuffa Shad.

Jag såg hur Shad ville undvika att börja slåss och istället bara mumla saker. Jag sprang förbi Khalil och Shad och satte mig ner bredvid Demi och Lisa och berätta vad som precis hade hänt.
Jag orka inte göra något jag kände mig så svag , Lisa och Demi sprang fram till toaletten och dela på dem.
Jag som kände mig så trött helt plötsligt sov innan dem hade kommit tillbaka.
När jag stängde ögonen kände jag smärta från mitt huvud därbak , jag kände hur min kropp bara föll på marken och än hade inte mina ögon öppnats, jag hörde röster som Khalil , Shads och mina vänner och sedan några andra passagerare. Dem ropa på mitt namn men mina ögon bara vägra att öppnas.
Sedan försvann jag , .... jag var borta.

(samtal)


- Rembella Zamira Tone!? , hörde jag en röst ovanför mig.

Jag kolla upp och såg en kvinna med en vitt rock på och långt blont hår med gröna ögon som glänste rummet upp.
Jag tog all energi jag hade kvar  att svara henne,

(samtal)

- Ja?, sa jag till sist.


Hon log och berätta att min hjärna hade kollapsat på grund av all stress jag hade burit dem senaste dagarna.
Jag förstod och nickade , så enkelt som det var sa hon att jag kunde gå hem idag .
I vänterummet träffa jag på Khalil och mina vänner och Marisha , Marisha hade berättat att hon tog en privat plan hit till sjukhuset bara för att träffa mig vilket rörde mig djupt.
Jag krama Marisha och bad henne gå tillbaka till turnen och att jag kommer klara mig.
Khalil ville aldrig släppa taget om mig vilket jag älskade först men sedan började det bli störigt.
Khalil fick gå till studion utan mig för att jag ville vila , vilket Mr Comblins hade fattat.
Men det var först efter att han hade kommit tillbaka från studion , spänningen började.


Jag satt med mina vänner på mitt gamla hotell i L.A och kolla på tv på (Scrubs) då jag hörde Khalil knacka på dörren. Demi sprang fram för att se vem det var , "det är Khalil" sa hon jag bad henne att vara tyst och säga att jag sover vilket hon gjorde. Jag sprang in till min garderob och bytte om till något sexigt.
Jag tog på mig fina enkla underkläder och tog på mig en badrock , mina vänner visste vad var på väg och bara fnissa. Innan jag gick ut från dörren hörde jag Salisha skrika " TA HONOM OCH VISA HONOM VAD DU GÅR FÖR".
Jag kunde inte låta bli att fnissa och stack iväg.
När jag stod framför hans dörr kände jag hur hela min kropp började skaka. Innan jag hann ändra mig öppna han dörren.

(samtal)

- Rembella , what are you doing here , sa han

Jag vände mig sakta och såg att han hade på sig ett par hängiga träning byxor utan en tröja på.
Jag kolla in i hans ögon och kände mig säkert och redo.
Jag släppte badrocken och lätt den falla ner vid mina fötter, jag såg hur hans mun öppnades och ville slitas öppen.
Jag log och kolla tillbaka på honom då jag kände hans varma händer sakta runt min midja.
Han drog in mig och la mig på sängen och vi började kyssas intensivt. Jag kände hans varma, tajta, starka kropp över mig.

Han la mitt huvud på kudden och börja pussa mig på munnen och ner mot magen.
Jag kunde inte låta bli att älska det!.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0