Dear diary , fire love music part 21

-

Jag såg att han hade gjort det för vilket gjorde mig säker , men ändå lite små sur.
Jag kände hans varma stora armar bakom min rygg , han rörde händerna sakta ner mot mina lår och satte mina ben i kors bakom hans rygg.  Han börja sparka av sina byxor från sina fötter och sedan försökte trassla ut min behå band bakom min rygg. Han lyckades få av den och jag kände hur hela min kropp blev varm och svettig.
När han precis la handen på mina trosor , darrade det till på sängbordet , det var Khalils mobil.
Khalil stönade surt och klev bort från mig fast han inte ville , han kolla ner på mobilen och kontrollera om det fortvarande var någon i andra linjen . Han suckade och kolla upp på mig efter att ha lämnat telefonen på sängbordet ,  och bet sig i underläppen läppen .
Jag var topplös och började känna mig obekväm , Khalil slicka sin underläppen och la sig över mig igen och kysste mig ett lång tag. Efter att hans humör förbättrades frågade jag vem det var som hade skickat han ett sms, och han svara mig.
(samtal)

- Oh , my girlfriend?! , mina ögon spärratill och ville explodera.
- What!!!!! , jag såg hur hans fina läppar ändrade form.
- Hahahaha! , am just kidding baby, come here.


Han pussa mig i munnen och höll mig hårt innan han släppte taget igen.
(samtal)

- It was Romin , he said Mr Comblins needs help with something and some papers and that i have to rent a private plane to get back to the tour, sa Khalil och avsluta det med en sur min , vilket var bara urgulligt enligt mig.

- Khalil , can't i come with you , i feel better, Kahlil vände sig mot mig medan han tog på sig kläderna och garva ihjäl sig , Som om jag inte visste vad jag sa. Han pussa mig i pannan och sa att jag kunde sitta kvar här och vänta på honom och att han snart skulle vara hemma.




Efter att han hade gått så smög jag in till mina vänner och berättade att jag skulle sova hos honom ikväll och att dem behövde inte vänta uppe för mig. Jag satt och kolla på Tv några timmar och sedan vandrade runt i hotell rummet ensamt och väntade otålmodigt på honom.





Tiden gick och jag kunde inte hålla mig själv vaken längre så jag gick och la mig.
Efter en djup sömn i fyra hela timmar vakna jag av att mobilen tjuta till.
Jag kolla ner på telefonen som jag varade under kudden och såg att det var ett missat samtal av Khalil.
Olycklig nog så hade jag inte pengar på mobilen för att ringa tillbaka.
Jag kunde inte sova efter det så jag satte mig på soffan och hoppades att han skulle ringa igen.
Innan jag visste om det var sov jag och drömde om havet  , utan täcke och  bara i under kläder spendera jag min kväll i L.A i Khalils vardagsrum .

-


Jag vakna av att Keri-tin och Demi öppnade hotell dörren med ett vrak och hojta till om att jag skulle klä på mig för att Khalil väntar utanför. Det var morgon ,jag satte mig i på soffan några få minuter till för att sammla energi.
Jag tvinga mig själv upp men gick inte så långt och landa ner på Khalils säng.





Tanken att Khalil vänta utanför hade försvunnit ett tag bort från mitt huvud , minnet av i går upprepades i mitt huvud.
Jag log och bet mig i pekfingret , Khalil som öppnade dörren sakta som en räv satte sig bredvid mig och pussa mig svagt på nacken vilket fick mig att rysa till.
När jag vände mig mot honom för att se hans underbara ansikte , såg jag bara en massa färgglada blommor.
Jag skrek till av glädje och pussa honom lite hårt på munnen och hoppa runt i rummet med mina nya blommor i handen som en apa med banan.
Han kunde inte sluta skratta och le åt mig men tillslut fick han ut ord och bad mig att ta på mig något fint för att vi skulle ner till studion , vilket jag inte fatta.
Jag tog på mig en ljus gul klänning med gröna och röda blommor på . Jag lätt mitt långa lockiga hår släppt och skynda mig ner och mötte Khalil. På vägen till studion märkte jag att jag hade glömt luren vilket jag hade lovat Marisha att aldrig göra. Så jag sa farväl till Khalil och skynda mig snabbt tillbaka till hotellet.
Mina vänner hann inte ens börja på deras fråga om vad jag gjorde tillbaka i hotellet innan jag rusa ut från dörren igen.
-

När jag kom till studion stod Khalil där med sina lila tröja och luva ovanpå.
Jag kysste honom i nacken och fick hans uppmärksamhet.

Vi satt och skrev texter tillsammans och spela in några låtar, han hade en hit låt på väg som han skulle uppträda på turnen och jag fick en kort vers med in på den. Efter studion var jag utmattad och hade glömt helt om Khalils mystiska beteende häromdagen. Så  när vi var på väg hem stanna vår taxi upp vid en strand .  Jag klev ut från taxin och Såg jag alla mina kära där , Marisha var där , mina vänner mina dansers och Tim , Bill och Sheri .


Vad gör dem här??? ( tänkte jag högt för mig själv)

Kommentarer
Postat av: vickan

Anmäl dig till veckans blogg här:

http://minslagssyster.blogg.se/2011/january/veckans-blogg-anmal-er.html#comment

KRAM :D

2011-01-26 @ 14:28:36
URL: http://minslagssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0