Dear diary , fire love music part 22


SUPRISE!!!!!


(samtal)

- Guys what are you doing here!!!- sa jag medan jag närma dem i samma tillstånd jag var för några min sedan.
- Your are the first girl in Sonnys Records that got a record deal from above and then hit 50 000 vote in Sonnys fans in the website.!! Sa Marisha medan hon sprang mot mig med ett monster gap.


- So?? jag hade inte fattat ett enda ord hon hade sagt.
- You are someone and you allready got fans all over the world in such a short time , that means that your the first... Ah forget it ! , you won't undertand eatherway. Sa Marisha med en suck och lämnade en present på den utvecklande bordet på sanden.



Alla krama mig och pussa mig i kinden och gratta mig så klart. Det kändes som om att jag fyllde år jag var överlycklig och bara hoppa rund. Jag kan inte fatta det jag fick 50 000 röster som bästa nya stjärnan på scen inom Sonnys.
Justin , Jasmine, Jessica Jarell, RiRi och Diggy var där för att fira , dem hade tre dagars ledigt och ville följa med Marisha ner till L.A. Jag såg hur Khalil ansträngde sig att få lite tid med mig vilket han aldrig fick eftersom att jag prata med gästerna.

Vid 8 tiden var solen fortvarande uppe jag ringde till min mamma och min familj och berättade dem vara glada för mig och slutat oroat sig så mycket . Min mamma sa något som gjorde mig jätte glad hon sa " Du är stor och följer din dröm , gud är vid din sida och endast hoppen att bli större ligger framför dig , jag är så stolt min dotter". Jag fick några små tårar som höll mig fuktigt om ansikte.
-----------



Efter att alla hade gått sa jag förväll och satt ensam med Khalil vid stranden , det var sol uppgång och det var så härligt och vackert. Marisha och mina dansers satt runt elden och prata med varandra. Jag satt med Khalil för att förklara för honom hur mycket jag är tacksam över allt han har gjort. Vi satt och skämta en stund , då plötsligt Khalil fick en kick och fick för sig att göra något . Han drog mig i armleden och ledde mig ner till vattnet vid stranden .

(samtal)

- Kom vi hoppar!!! sa han upphetsat.

Jag visste inte hur jag skulle förklara för honom så jag bara spotta ut det.

- Khalil är du galen!! han skratta så klar och berättade att han hade köpt ett par bad kläder till mig och att dem ligger i bilen .

Jag sprang och snabbt kasta mig över badkläderna som var ganska stilig och tillbaka till Khalil. Hans ögon fastna en stund på min kropp och log . Jag såg hans vältränade mage närma sig mig , haha han var så sjukt het.
Han bärde upp mig och sprang in till havet, jag kunde inte låta bli att skrika av kylan som spred sig i min kropp från vattnet.



Vi satt och simma omkring varandras ben och försökte härma en haj vilket inte fungera så bra. Han bruka alltid dra ner mig med honom under vattnet och krama mig hårt under vattnet med ett följande puss efter.
Jag kände hans starka stora händer bakom min rygg , jag fick till mig att låta honom jaga efter mig i vattnet. Marishas dem andras ögon bara himla på oss som om att vi bara var för dumma för att fatta att man oftast inte brukar bada under solnedgång.

Khalil sluta aldrig att bära mig upp ochy sedan snurra mig vattnet. Det var så romantisk. Våra kroppar knöts tillsammans och vi började sakta kramas som led till att vi börja kyssas intensiv. Då fick jag en känsla som viska till mig att han var den rätta. Vilket fick att gå ut från vattnet. Khalil fatta direkt vad jag fick mig att göra så och bara följde med upp. När vi kom till hotellet frös vi så mycket , Keri - tin och Lisa, Demi och Salisha bara peka och skratta på oss. Jag kände mig lite kränkt faktiskt, Jag somna på Khalils bröstkorg framför tv med mina vänner i trygghet och hann be en bön innan min kropp föll i djup söm och min hjärna började fantisera.

I min dröm drömde jag om mitt förflutna hur jag kämpade för att nå var jag var idag och allt började med att jag växte upp i ett ghetto med alla och olika bakgrunder från runt över världen. Jag hade alltid en bild på en scen och en mikrofon och en gul glittrig stjärna i mitten av allt. Den drömmer jag oftast om än idag.

(en video på mig medan jag sträva för min dröm)

http://www.youtube.com/watch?v=L1od4AM-h0I
http://www.youtube.com/watch?v=am3dFopHlrU&feature=mfu_in_order&list=UL

Kommentarer
Postat av: ...

:(

2011-01-24 @ 15:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0