Dear diary , fire love music part 10



- Why you so nice to me, sa jag till Khalil som hade inte rört sig alls.

Han svarade mig med det finaste man kan höra.

- Because your evertyhing a men would die for , for guy like me to stand by you is really something.

Jag kände hur mitt hjärta börja dunka hårdare, wow han är verkligen speciell sa jag för mig sälv.


- so Khalil , do you wanna come in or?. Sa jag , och  svarade .
- I would love to , but i don't wanna rush thing and you have to rest for tomorrow, but we will se eachother tomorrow.
- Good night , sa han och pussa mig i kinden.
- Good night , sa jag och gick in i hotell rummet och stängde dörren.

Rembella , Vad ska vi ta med oss , Jag har ingen aning . Vilka platser ska vi besöka.????
Är en klänning nog?. sa alla mina vänner gapande.
Rembella !! svara , Jag som fortvarande befann mig sjunde himlen gick in till toan och borsta tänderna.
När jag kom ut , satt Allihopa framför TV och kolla på Grinshen , Oh jag älskar denna filmen , sa jag och satte ner bredvid dem. Det kändes så bra , jag skippa att berätta till dem och Shad och dem frågade inte så mycket om Khalil.

- Har ni packat tjejer? sa jag under filmen.
- Jag är klar, sa keri-tin
- Jag ska bara låta mina linnen torka , så är jag också klar , sa Lisa
- Jag och Salisha är snart klara , har bara några tröjor kvar att packa ner, Sa Demi.
- Okej , det här kommer bli roligt och intressant , sa jag och gäspade hädan efter.
- Rembella , Vet Mr Comblins att vi kommer med.
- Japp , allt är ordnad, era sängar är bredvid min längst sisst i turne buss fem med mina dansers, vi ska även dela buss med Jessica Jarell och Liri Dane , som är en av Sonys stjärnor som också har vunnit.
- Jessica Jarell , är det inte Hon , Jessica Jarell , Salisha snodde ordet från Keri-tin och börja skatta.
- Japp , jag har hört att hon är jätte snäll och "Down to earth" sa jag och log.
- Yipi, Det kommer blir så roligt , Sa Demi och hoppa på mig.
- Yipi!!!! , sa salisha och hoppa över Demi , sedan hoppa alla på mig och vi skratta .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0