Dear diary , fire love music part 11

Allvarligt tjejer , vi måste börja gå och lägga oss det är sent , imorgon behövs mycket energi. sa jag och försökte putta Salisha feta rumpa från mina ben.


- HAHAHA , Salisha , flytta!!
- Okeeeej , sa hon och flytta ,

Efter att jag har fått känslan tillbaka i mina ben gick vi och la oss. Vi alla bad för en bra dag imorgon och resten av livet. Och för frihet i krig, för en hjälpande hand i hunger och bevisa vår tacksam het för allt, Amen.
Jag kunde inte sova först , men sov sen efter en kvart. Jag vakna igen efter tre timmar kl tre på natten.
Jag var för spänt för imorgon, Jag har drömt om det här hela mitt liv. Wow , i scen med mina idoler.
Jag gick och satte mig vid en vit plast stol i balkongen , Hmm.... Vad ska jag säga till Rihanna och Keri hilson, trots att jag har samma skivbolag som dem är jag jätte nervös. Wow , alltså. Jag kände hur mina tankar sakta förvandlades till drömmar och jag sov i pyamas i en balkong i N.Y det är inte alls likt mig.

- Nästa dag -



Jag vaknade kl sex på morgonen igen och såg att jag fortvarande var i balkongen , jag kröp tillbaka till sängen alla sov i och sov i två timmar.

(musik)

You got it , you got it bad , when you all alone.... Jag vakna och såg att Sheri och Keri-tin satt i soffan  och pratade i mun på varann. Jag som inte hade träffat Sheri på länge sprang upp bakom henne och gav henne en stor bamse kram.


- Sheri!!! , jag har saknat dig sååå....
- Rembella!! , du har vaknat , oh gumman , jag har också saknat dig!!. Hon gav mig en puss i pannan och bad mig väcka dem andra.
Vi åt frukost nere i Hotellets lobby och var klara efter en kvart. Vi tåg taxin till en konstigt plats där det inte fanns så mycket att kolla på endast buskar. Jag såg massor av gigantisk stora bussar som var ungefär tre vånings höga.
Wooww, Jag ville bara kliva av taxin snabbt och leta efter buss nummer fem, det var vår buss.
Jag lade märkte till att vi var mycket tidiga men Marisha sa ju tidigare ju bättre.
Mina dansers gick vilse så jag fick skicka Bill och Tim för att hämta dem , Tim och Bill var ändå på väg . Marisha skulle komma senare vid fyra tiden innan det blev mörkt. Hon hade så många möten, Jag har aldrig frågat henne vad för möten det var , konstigt. När mina dansers hade kommit , så visade en ung kille Roberto oss vår buss och hur bussen och toaletterna fungera. Jag kunde omöjligt lyssna på han , på grund av alla sakerna i bussen , sängarna var så coola . plasma teven var så sjuk stor , toan var så glansig. Mina vänner fick berätta till mig hur allt fungerade senare. Demi var kissnödig så jag och Tim fick visa henne vägen till en ute toa. Medan jag och Tim vänta på henne pratade vi om turnén ,  han skämtade om hur jag kommer gråta när jag ser alla fans framför mig . Jag slog honom armen och försökte leka att jag inte brydde mig, Vilket jag gjorde.


- Rembella , Om du ska in på toan efter mig så borde du hålla andan , ropa Demi från insidan av toan.
Jag och Tim börja garva ihjäl oss och reta henne tillbaks .
Jag såg hur några bilar börja anlända , några var arbetare och några var bara lastbilar .
Men sedan såg jag en svart stor lyxig bil , Tim viskade i mitt öra , Oh en artist , vad gör de här så tidigt?.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0