Dear diary , fire love music part 13



Efter att vi hade käkat i oss tre packeter toffifee , och spelat kort så kom Sheri upp på bussen för vår lektion.
Jag fick öva och öva i en timme i streck , det var ganska mycket om min röst börja bli hes.
I alla fall , kl börja närma sig sex och innan dess så fick Jag Sheri Keri-tin , Lisa och Tim köra till flygplatsen och hämta henne och hennes kompis Helly. Efter att vi hade hämtat henne och gått igenom dansen med mina dansers så var vi klara.
Kl slog snabbt sex och alla bussar började köra , Jag hade inte sett Rihanna eller keri Hilson eller någon alls förutom Justin.
Jag och mina dansers och mina vänner satt och spela kort medan vi vänta på att komma fram till Missisipi för showen.
Jag var så spänt att jag inte kunde spela , tre timmar innan showen började jag klä på mig för showen.
Men hann inte så långt för att bussen hade stoppat, en av turne bussarna hade reda fått en punktering.
Jag kolla ut genom fönstret och såg att det var buss numer sju??. Undrar vems buss det var?.
Jag fortsätter stirra på bussen tills jag ser någon och efter fem min stirrande utan en enda blinkning kom Jasmine villegas ut med Keri hilson och deras personal bakom dem. Dem hade armarna i kors och pratade med varann.
Marisha som satt i soffan och sov , blev sedan väckt av sin mobil som ringde.

- Marisha svara!!, sa jag och tog mobilen och svara istället.


- Hallo , det här är Rembella ,
- Hi , my name is Trina and i am Jessica Jarells  manager, is Marisha there?.
- Yes!! she is , please wait,  jag gav Marisha mobiler och lätt henne trycka på högtalar knappen.

Dem prata så länge att jag inte orka lyssna, Det jag fick reda på är att Jessica kommer missa den första uppträdanden för ett viktigt möte med Sonys?. Vilket jag inte kunde fatta , men i alla fall , Jag berätta för alla mina vänner om Jessicas sena ankomst och dem blev ganska sura , dem vill verkligen träffa henne , men dem skulle ju men inte just idag.
Jag orka inte stanna i bussen längre och gick ut för att hälsa på Khalil eller Mike, eller Dafina eller kanske även Justin o Rihanna om dem syntes till.
Jag steg ur bussen och hälsa på Keri och Jasmine som fortvarande stod framför bussen och kolla på medan dem fixa den , Keri var jätte snäll , Jasmine var också jätte snäll men undvek samtal.
Jag gick in till affären i bensin stationen med Tim och Bill och Salisha dem andra ville inte följa med för trötta.
Vi gick in och handla,  först för bussen och sedan för oss själva.

- Tim! , vad ville Mari ha? sa jag högt , så det lätt över hela affären.
- Jag vet inte, fråga Salisha??. sa Tim tillbaka
- Salisha!!....
- Nötter , chilli chips och några sura godis , berätta Trum, Dimp , Och Mari rill mig , sa Salisha innan jag hann fråga.
-  GOT IT!, sa jag och medan jag drog flera chips påsar ur hyllan.

Vi skulle precis betala allt , men då hörde jag en röst , som fick mig stanna direkt, jag  kika fram mot  kassan och där står personen jag helst ville undvika. Shad!,

- Rembella , kom vi ska betala , sa Salisha och drog på mig.
- Nej , Salisha duka , han kan se dig , sa jag tyst
- Vem?? sa Salisha
- Shad!!
- Och!! , vem bryr sig jag är hungrig , svara Salisha mig.

Det var enkelt för henne att säga.
Jag skulle precis vände mig om för att gå ut från bakdörren , då jag ser en kille och en tjej bakom mig.

- Rembella , what are you doing?.

Jag kolla sakta upp och fick syn på Khalil och Rihanna.

- Hi!!!!!! , sa jag högt
- Hi , Rembella , why were you hidding, honey?. sa Rihanna med hennes unika dialekt.

Jag var inte så nervös framför Rihanna längre, Hon är jätte vacker och precis som mig , normal , så jag ser henne mer som en jätte bra vän än den super kända artisten.

( samtalet)

- Eh , nothing , sa jag tveksamt
- HAHA! , your crazy babe ,sa Khalil och pussa mig mjukt i kinden.


Jag kolla upp på honom och log på , jag kände mig så trygg när jag såg hans leende, Han la armen över mig och gick med  mig till min buss.
Vi sa hejdå till Rihanna och gick in inne i  bussen tillsammans, Vi satt i min säng och snackade jätte länge.
Det var två timmar kvar förre showen och vi hade fortvarande god tid på oss.
Vi hade inget att göra och ingen var i salongen så vi satte oss där, Vi kolla lite kort på tv och innan han släckte den.


(samtal)


- Why, did you do that for ,   sa jag surt
- I have to ask you something, svara han mig.
- Okey , What?
- do you like video games? sa Khalil.
- yes , some of them are fun , sa jag.

Han blev glad och fråga mig en annan fråga direkt efter.

- would you rather play football ore go to the hairsalong, fråga han
- Am sorry , but i don't like the hair salong so much , i would rahter play football , sa jag tveksamt.
- Really , sa han
- Yes , sa jag och log.


Han slicka sig i läpparna och drog mig upp från soffan och börja närma mig och gav en mjuk kyss på läpparna.
Han la sina händer på mina kinder och fortsatte kyssen , vi höll på ett tag och jag kände hur jag försvann i hans varma famn.
Jag hade glömt helt om Shad.   Khalil drog mig hårt mot honom och avsluta kyssen med en mjuk bett på min underläpp vilket var sååååå het.

Han höll mig forvtarande i hans famn och vi bara stirra mot varann, jag kunde inte tro , han var så het , så perfekt.
Men jag har lovat mig själv att inte falla för någon , och särskilt inte så snabbt.
Han la sitt huvud i min axel och jag la mitt huvud i hans axel.
Jag vände mig och kolla ut genom fönstret , och där ser jag Justin.
Han kolla tillbaka på mig men inte normalt , nej han kolla på mig som , som att ..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0