Dear diary , fire love music part 15

Rembella!!!!!!--


Jag hörde Dj skrika efter mitt namn. Så jag sprang fram till scenen och såg hur alla kameror började blixtra och försökte få ett foto på mig.
Jag började sjunga och gjorde hur min röst ekade över hela arenan.
Wow! , tänkte jag för mig själv. Nu var det dags för refrängen och då kom mina dansers fram och tog över scenen,  efter deras uppträdandet fick jag göra mina dans steg , jag hörde hur publiken gillade det.

Jag gav dem mitt bästa och log och även hälsade på några människor i publiken.
Jag var så glad , Jag avsluta mitt uppträdande med en "volym drop". Det betyder att låten börjar minskas och försvinner bort.Jag tacka allihopa och gav dem en flygande kyss och sprang iväg bakom scen.
Bakom scen stötte jag på personalen och Tim och Bill som klappa mig i ryggen.
Sedan hörde jag Marisha springa mot mig med öppna armar " Rembella!!!".

(Samtal)

- Rembella!! , du var underbar , dem älskade dig!
-

Jag såg hur Khalil gick efter Marisha , med ett stort leende , och sa.

- You did great , och gav mig en mjuk kyss i läppen.
- Thanks you babe , sa jag och krama honom hårt.

När jag gick till salongen för att vänta tills showen var över stötta jag på fler människor, Rihanna , Justin , Jasmine , Trey zongs alla var imponerad och sa att jag skulle komma långt.
Jag svävade i moln. Jag prata med Justin och Jessica jarell som hade precis anlänt efter min uppträdande.
Vi pratade om hur det hade gått för dem och hur man ska akta sig för falska människor som vill se dig misslyckas.
Jag höll med dem och lärde mig en massa , sedan kom Rihanna in och vi alla sjöng tillsammans.
Vi pratade och käkade massor av godis , Vi skrattade så mycket av Justin, Han berätta hur det är att träffa hans fans.
Han sa att han alltid blir attackerad och att han vill krama dem men då rycker dem till hans kläder.
" Hahahah".

Det var en sissta uppträdande och det var Khalil som skulle göra den.
Han hade fixat sig ursnyggt med hängande Mörka jeans och en ljus grå T-shirt med en keps över, Jag smälte kände mig som en fan till honom och sedan gav honom en lycka till puss i kinden.
Jessica och Rihanna gav mig en (OOOOO rop) och jag kände direkt hur röd jag blev, Jag satt och prata ett litet tag till med dem , För sedan jag hade bara en känsla att måste träffa Khalil och se   hans uppträdande.
Jag smög sakta bakom gardinerna och såg Khalil , Jag kunde inte tro det , det som skedde på scen skrämde mig.
Han gjorde något jag aldrig hade trott mig att hans skulle göra....
Inte nu i alla fall








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0