Dear diary , fire love music part 16

Han sjöng men han sjöng mitt namn...

Hans normala låt handlade om en tjej han inte kunde få och hans riktiga refräng gick till så här ( my girl , wanna make her mine , just mine , but it's hard , now... ). Men han hade ändrat det till mitt namn , istället för girl.

Rembella , wan't to make you mine , Rembella , just mine but it's so hard , now.

Jag kunde inte röra mig och kände hur en tår föll från min kind ner på golvet. Jag fortsatte lyssna och hörde nått annat som fick mig falla ner.

Now that i know that her boy , lost her , i got the chance to love her like she deservs , I wanna marry her right her and now , but i don't wan't her to freak out , so i have to take the same step she takes

Jag blev stoppade av en livakt som ryckte till mig i ryggen och fråga mig om jag var Rembella , vilket jag svara (ja) till.
Han bad mig att gå upp på scen på grund av Khalil order.

Jag gick sakta mot honom och jag såg hur hans ögon lyste upp , Vi stirra starkt på varandras ögon och gick i en cirkel med varandra , som om att han  var en lejon och jag var en tiger som i vilken minut skulle attackera varandra.

Han sjöng sista versen om hur han kommer älska mig för alltid, vilket jag älskade men jag blev sur att han slösa sin första uppträdande på mig . Och han verkligen fallit för mig , jag förstår att kanske en normal tjej hade drömt om det här , men efter Shad så vill jag inte uppleva kärlek mera .

Sedan sjöng hans slutet på ett sett som fick mig att le, Han sjöng så här.

" The guy that lost you , is dumb , and a stupid jerk , sometimes i hate being a guy for making you feel that way ,    your ex don't own a heart ore mind to see what he lost". Jag skulle precis krama honom när jag såg något som fick mig skrika efter Khalil.

- Khalil , akta !!! bakom dig.





Han vände sig snabbt och såg att Shad höll fram sin näve framför ansiktet.
Shad träffa Khalil i käken och Khalil föll ner på golvet , Men reste sig genast upp och satt över Shad och slog honom hur hårt i ansiktet som han kunde.
Shad hade börjat blöda innan vakten hade kommit fram för att stoppa.
Dem höll Khalils armar bakom hans rygg och jag såg hur rasande Khalil var . Vilket var SKIT het , han spotta blod och vände sig mot mig medan han blev dragen bort från scenen.

Rembella Jag älskar dig , tro inte att jag är lik den smutsen och kommer krossar ditt hjärta som han gjorde.
Jag kunde inte kolla honom i ögonen och men jag hörde hur Khalil kämpa sig ut från vakternas grep vilket inte fungerade men jag hörde hur han skrek högt med en hess röst " REMBELLA!!!!!!!! ".

Jag sprang in i toan då jag träffa Shad , han blödde jätte mycket och stirra surt på mig och sa



- Hälsa din pojkvän att han kommer betala för det här.

Jag som hade gråten i halsen kunde inte svara honom , och trots allt jag hade fortvarande känslor för honom så vad kunde jag säga.
Jag sprang in i toan och grät mina ögon ut. Jag satte där i en timme och hade hört hur mina vänner försökte lura mig ut från toan. När jag till slut skulle ut från toan för att gå in i bussen , såg jag någon ligga nere på golvet framför mig.




- am sorry , svara rösten mig innan jag hann säga något...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, vad göres? :)

2010-11-30 @ 15:16:40
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0