Dear diary , fire love music part 17

Jag böjde mig ner och pussa honom på kinden.

(Samtal)

- It's okey Khalil , I am the one to say sorry, sa jag och försökte hjälpa honom på ben.

Han höll om mig och försökte gå normalt , jag  märkte att han inte hade torkat bort blodet på ansiktet efter slagsmålet.



(samtal)

- Khalil , I , I , I love you , sa jag och kysste honom i nacken för styrka.

Han vände sig mot mig och log och svarade mig.

(Samtal)

- I love you to , and please don't ever scare me like that again.
- Scare you how? sa jag .
- When you diden't look in to my eyes when i called for you on stage?, i understand that you where scared , honey, but...
- Oh , sorry , sa jag och avbröt honom.



När vi kom fram till min buss var det mörkt och jag var så trött så jag bara pussa honom mjukt på läpparna och gav honom en kram och sedan gick jag och la mig.
-

Nästa dag var mycket stressigt , vi hade tre shows framför oss.
Khalil satte sig i min buss med mig och mina vänner och mina dansers och dansade , spela kort, spelade lite Tv- spel och kollade på film. Klockan började närma sig vår första show för idag så jag gick in och fixa mig , Sheri hjälpte mig med att värma upp rösten,  medan min (stylist) locka klart mitt hår. Khalil hade redan gått och gjort sig klart för showen och väntade i arenan med dem andra artisterna och pratade.
När jag var klar , sprang jag in i arenan och tråkigt nog regnade det. Jag såg Khalil prata med Lil wayne och Keri.
Dem skratta och jag ville vara med , så jag frågade dem vad dem skrattade åt , och Khalil svara mig .

- I told them how you suck on Left 4 Dead, sa Khalil med en fniss i slutet.




Jag hoppa ner och satte mig  bredvid Wayne och gav Wayne en " whatever" blick vilket fick honom att skratta ihjäl sig.
Khalil satte sig närma mig och la armen runt mig och sa att han skojade med mig vilket jag hade förstått.
När vi hade käkat klart några godis påsar var det dags för Khalils uppträdande  , Han var tvungen att sjunga hans gamla rutin efter vad som hade hänt föra gången på scen. Jag satte mig ner bredvid Marisha och mina vänner i publiken och vänta på min tur medan Khalil uppträde klart. Jag bara log och hängde med , Marisha försökte få tyst på mig , vilket inte fungerade.
Jag bara ropa efter Khalil som om att jag var hans största fan.
Efter Khalil var det Justins tur att uppträda , Han sjöng sina hit och "U smile" till sina fans.
När han skulle uppträda " Overboard" med Jasmine , förvänta jag mig det gamla rutinet.
Hon och honom vandrar runt i scen sjunker i sjös i kärlek , bla, bla , bla.
Men nej denna gången ropa han efter mig.
" Rembella , where are you , you have to come up here and sing it with me", sa Justin.


Khalil hade precis satt sig bredvid mig när han hörde detta.
Marisha bad mig gå ner ditt för att inte lämna honom i sticket.
Jag pussa Khalil i kinden och sprang iväg, När jag fick micken och möte Justin på scen började jag darra , vilket var ovanligt. Han höll mig och börja sjunga låten , jag kolla på Justins ögon för att få en liten ledtråd om vad han sysslade med. Innan jag visste om det , stoppades musiken och alla fans miner ändrades och deras mun var öppna.
Jag vände mig back och kände hur hela min kropp började rysa.



Kommentarer
Postat av: Lucke

Lucka nummer 1 har öppnats i julkalendern på min blogg. Var med och tävla om du vill :P

2010-12-01 @ 15:18:43
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0