Dear diary , fire love music part 8



Nästa morgon....


- Vakna gumman , vi måste gå till studion och träna älskling.

Jag öppna ögonen sakta och såg att Lisa , Demi , Salisha , och keri-tin. Var klara och ståg vid dörren.
Förlåt tjejer sa jag och klädde på mig snabbt medan dem hyrde en taxi.
Innan jag gick ut från dörren ringde Marisha.

- Ja , Marisha vad är det?. sa jag snabbt medan jag låste dörren bakom mig.
- förlåt Rembella för Shad , och jag ringde bara för att säga att Jag och Scooter och Peter P , Helly and Sheri tim and Bill  kommer idag kl 8. Och jag vet att om jag fortsätter babbla så kommer du komma försent. Så glöm honom och ha roligt min stjärna.

- Okej , Marisha älskar dig , sa jag och klickade.

När vi satt i taxin kom Rihannas nya låt , ( do what ever , he aint worth it).
Som ni märker vid titeln så handlar den om att glömma om honom och ha det som bara bäst själv , vilket gav mig ett starkt humör för att ha det roligt.

När vi kom till studion där jag skulle träffa min (Dancers). så presenterade jag dem för mina vänner och vi hade det jätte roligt. Vi dansade alla tillsammans , jag sjöng medan alla gjorde ljud så det skulle låta fint (te.x , stampa , klappa ). Och sen så började mina vänner och mina (dancers) att hitta på nya steg till låten jag hade skrivit.
Jag var upptagen med att skriva nya texter till låtar och fick lära mig stegen i slutet.

Det var bara en dag kvar för turnen och jag hade inte köpt kläder som jag skulle uppträda med, så när Marisha kom vid åtta tiden fick vi gå och göra det. Mina vänner orkade inte följa med för att dem var jätte trötta och ville bara hyra filmer och käka. vilket jag också ville göra men hade såklart inte tid.

När jag kom hem visade jag mina lata vänner vad jag skulle uppträda i , det var ett par svarta jeans med märken och kedjor som hängde, och sen en konst formade tajt tröja med en insytt luva där back. Det var jätte fint och jag var så stolt över det.
Mina vänner som inte orkade röra sig förslog själva , att vi skulle gå och kolla på en läskig film som dem hade sett på reklam medan jag var borta , vilket vi gjorde.
Vi fick dra Demi för hon var den som inte orkade gå upp alls, efter att vi hade klätt på henne så stack vi till bion.
Den hade börjat och vi fick vara knäpp tysta när vi smög in.
Vi satte oss längst åt kanten i mitten raderna , det var inte så dåliga platser faktiskt.
Jag var jätte skraj för filmen var ganska hemsk, det handlade om en flicka som hade dött ensam i ett gammal camp stuga. sedan efter  13 år var det en klass som skulle kampa där i en vecka och sakta , sakta dog varje elev av henne.  Den var hemsk. Jag höll Salisha jätte hårt i handen som orsaka att hon skulle skrika högt , alla kolla mot oss , jag gömde mig medan hon inte brydde sig alls och fortsatte kolla på filmen , så typisk henne .

När filmen var klar så skippa vi taxin och bestämde att gå hem istället, medan vi gick hemåt bad jag tjejerna att stoppa och kolla om någon är i dans studion . Dem sa inte i mot så vi tog en sväng ditt.

Jag öppna dörren sakta för att inte göra ljud så att den som var där skulle se mig.
Jag stack mitt huvud ut från dörr öppningen och såg en vid min ålder som dansa och sjöng.
Jag ansåg att han var en av dem som skulle följa med på turnen och bestämde mig för att hälsa.

- Hi ! , sa jag och han  hoppa till och hans dansers som jag inte hade sett skratta åt hörnet.
- Hi , sa han och log .
- My name is Rembella i am one off the girls taht is going on tour.
- Oh , me to , my name is Khalil, it's gonna be fun workin with you sa han och pussa min hand mjukt, jag föll ,

Jag hörde alla mina vänner säga " OOOOOOO" .
Han skratta och log och sa

-  Do you wanna stay here and train on you dance to? , sa han och log varmt.
- Eh? ,

Jag vände mig mot mina vänner och frågade dem om dem ville hänga här med mig.
Dem var för trötta så det blev bara jag och Khalil , hans "Dancers" stack också efter en kvart.
Han svettades och fick ta av sig tröjan  vilket gjorde mina ögon svårt för att inte stirra.
Han hade " Six pack" , jag stirrade på dem medan han dansa , han dansade jätte bra.

- Rembella, do you join me?, sa han medan han sträckte fram handen och log.

Jag kände hur mitt hjärta börja banka hårdare än för ,

- Well , okey sa jag och blev upp dragen av honom.

Han visa mig några steg som jag kunde inte följa, Sedan snurra han och ställde sig backom mig och jag kunde inte sluta tänka på Shad, Det var ju så han brukade göra.

Hans händer började stängas framför min mage och sedan tryckte han sig mig närmare.
Jag tänkte inte på att det var fel och att han inte var Shad, att han bara var en kille som jag skulle på turne men hans kysser på nacken gjorde det svårt för mig att låta bli . Jag som precis hade fått mitt hjärta krossade lätt honom fortsätta.
Det var helt tomt och mörkt utanför , och jag kände hans varma kind mot min och hans varma svettiga kropp mot min rygg. Det var så het att jag vill ha honom över mig.
Han började kyssa mig neråt mot mina axlar och sedan krama mig hårt.
Hans låt som spelades hette ( I can't stop loving her , she got it) , låten gjorde det så mysigt och handlade om den perfekta tjejen , Och det kändes så säkert bredvid honom.
Han vände min kropp så vi stod " Face to face".
Jag blunda och plötsligt kände jag jätte varma mjuka läppar på mina.
Och sedan höll han mig runt midjan och vi kysstes, det var så härligt , Han var så himla vacker.
Jag kände mig så säker i hans armar, det var så mysigt och allt.
Från ingen stans fick jag en bild på Shad i mitt huvud som fick mig att backa.

- what is it Rembella? sa han oroligt.
- Am sorry i can do this , it's just that i broke up with my ex just yester day , i can't do this. Sa jag och kolla ner.

Han kolla på mig och svarade-

- Shad right?
- Yes , sa jag och kolla tillbaka upp på honom
- I knew it, sa han och kolla ner surt.
- Knew what?


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hej =)

2010-11-22 @ 19:26:14
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0