Listen before i continue


Jag har skrivit på den här bloggen nu en vecka och något.
Jag har haft olika antal besökare. Jag undrar nu , vem vill att jag ska fortsätta skriva?.
Förlåt att jag skriver så här , men behöver styrka , måste veta om det är värt att jag skriver och sitter timmar för det här. Dem som är en fan av den här hemsidan /novellen tack så mycket , Love you(L) Kommentera här under om ni vill att jag ska fortsätta om det är mer än fyra kommentarer som säger JA , så är vi igång igen(L):D
TACK AND LOVE!! GOD BLESS YOU GUYS

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

aleykom asalam

jag mår bra hur mår du sötnos ?

=) <3 <3 <3

2010-11-22 @ 22:20:58
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: My

Hej! =) Hur gammal är du? Det är en bra story för övrigt, så jag tycker att du ska fortsätta MEN att du ska ta det lite lugnt i skrivandet. Såg att många av dina delar har publicerats samma dag, så dom är väldigt påskyndade. Ta dig tid istället att skriva rent och noga och känn ingen stress i skrivandet. Slå upp ord om du är osäker på stavningen eller grammatiken. Ta bort mellanslag efter skiljetecken och glöm inte att försöka få bort ord som är mer muntliga uttryck, tex kollade -> tittade. Jag vet att du kanske inte är så gammal men du kommer att lära dig massor på att vara noggrann ;)

2010-11-23 @ 16:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0