Dear diary , fire love music part 12




- Jag vet inte Tim ? sa jag och fokusera på bilen.
- Så nu är jag klar , ush vad jag fick slita, sa Demi  medan hon vifta händerna bakom gumpen.
- Jag fatta skämtet efter tre sikunder och putta till henne lite och kolla tillbaka på bilen.
- Varför kommer ingen ut , hörde jag Tim sura.
- Vet inte , sa jag
- Kom vi går jag orkar inte stå här , sa Demi och drog i mig.


När vi gick in i bussen , satte jag mig på golvet framför garderoben och börja packa upp.
Jag var så glad och sjöng medan jag packa upp , Keri-tin , Demi och Salisha satt med mig och lyssna på mig sedan pratade vi. Jag valde kläderna för idag , det blev en vitt linne med en mörk blå jeans jacka över med beige shorts. Med mitt lockiga hår , jag kolla på mig i spegeln och blev stolt över resultatet.


- Juste tjejer , var är Lisa?.
- Hahahahah!! , dem svarade inte mig.
- Vad är det , var är hon sa jag och börja bli orolig.
- Hahaha ta det lungt Rembella hon och Bill kör skoter runt palatsen.
- Jaha , men varför skrattade ni?.
- Hahah , du borde sett hur hon såg ut och hur hon slog Bill i ögat för att han kalla hennes "oufit"   opassande för resan.


Jag flina lite , medan jag och Tjejerna satt och pratade kom Lisa och Bill från deras åktur helt slitna och deras hår uppstående.

- Rembella , du ska dra nu Sheri och Tim letar efter dig! , sa Bill.
- Varför , Vad ska vi göra , bussarna börjar röra sig ju kl sex ikväll, sa jag osäkert.
- Jo , men Marisha och hennes kompisar kommer tidigare än planerat , och Du och Tim och Sheri måste fixa fram era prylar som du kommer behöva i scen. Och Sheri säger du måste öva dina "vocals" och sen för ett prov.
- VA! , jag fatta ingenting!!!.
- Jaaa ... stjärna det är så det går , stress! sa Lisa som försökte kamma hennes hår tillbaka framför spegeln.
- Jag sprang efter Tim och försökte förstå vad han menade.


När jag kom fram till Sheri och Bill var det en massa arbetare som fixa bord och vatten och handdukar på bussarna.
Sheri såg mig och drog mig i armen och sa till mig att skriva under en massa papper på ett plast bord framför mig.
Jag skrev under dem och sedan fick jag sitta ner med Bill och Tim och planera mitt uppträdande , var mina dansers skulle svänga var mikrofonen skulle vara och vilka belysningar jag villa ha.
Jag var klar med Sheri och Tim o Bill , och skulle tillbaka till bussen för att vila en kvart sen skulle jag öva med Sheri rösten och träna en gång till med mina dansers för säkerhetskull.
Men när jag var på väg till bussen såg jag igen den svarta bilen framför buss nummer tre som var bredvid vår.
Jag kika på buss nummer tre och försökte se vem som ägde det, plötsligt ,  hörde jag en röst som jag mycket väll kände.



- How do you want me to sing it?.
- Your gonna sing it like this ," when you smile , i smile!!!!".
- Okey!,

Justin , sa jag tyst för mig själv,  Var det där han. Sedan såg jag ett stort leende lysa från en av fönstren på bussen.

- Rembella!!
- Justin!!

Han kom fram till mig och krama mig hårt , vilket var jätte gulligt.

- When did you get here , why haven't i seen you. sa han medan vi kramades.

När vi avslutade kramen kolla han mig i ögonen , vilket gjorde mig svag , konstigt.
sedan svarade jag honom.

- Me and my group , came here at nine a clock this morning.
- Really , why so early , sa han och bet på sin underläpp.


Jag log och svarade.

- My manager told us to do that , so we did,  Sa jag nervöst.
- Haha , okey , your really sweet sa han och krama mig igen.
- I have to go and be ready for the tour and all the stuff along with, bye!!
- Bye , see you later!! , sa jag fort.

När jag klev in i bussen , märkte jag att det fanns en stort fönster i salongen mot Justins turne buss så jag kunde se in i hans buss och han kunde se in i min buss. Ush, vad skämmigt , nu kan jag inte bete mig hur som helst.
Jag satte mig bredvid mina vänner och kolla på tv , Vi käka toffifee, vilket jag älskar .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0