Dear diary , fire love music part 14



Som att han hade vittnat för ett mord försök?.


Han bara stirra stelt , jag kunde inte se på honom mer,   han skrämde mig jag vände ansiktet mot Khalils nacke och pussa honom mjukt . Han hoppa till och svara mig ,

(samtal)

- Hahah , why did you do that for?.

Jag förstod inte vad han mena , var det dåligt ? svara jag honom på engelska.

- No , it's just that am the one that should do that to you!.

Han drog mig ner i soffan och börja kyssa mig i nacken , det var jätte skönt,  jag kände hur hans tjocka läppar närma sig min mun igen. Vi börja kyssas mjukt och intensiv , jag kunde inte få nog av honom.
Hade så många känslor , var jag kär igen , tänkte jag för mig själv medan jag njöt av kyssen.
Han kolla på klockan och avbröt kyssen ,

(samtal)

- Rembella , jag måste gå förlåt men jag har inte tränat på min röst och mina danssteg , jag älskar dig , vi ses efter showen , hörde jag hans röst medan han sprang ut från bussen.


Älskar mig , OMG , Khalil har fallit för mig , Jag kände hur mitt hjärta börja banka hårdare och det började bli svårt att andas. Jag försökte få in så mycket luft jag hade. Att Khalil älskar mig skrämmer mig faktiskt.
Kanske jag också gillar honom men Shad och turnen det kommer bli svårt och jag vill inte krossa hans hjärta.
Vad har jag stelt till med , klart han skulle falla om jag höll på så här.
Men andra sidan jag trodde vi skulle bli först bästa vänner sen kära .

Jag ställde mig upp och försökte skaka bort det dåliga tänkande och istället bara vara glad för att jag ens har Khalil bredvid mig. Jag vände mig mot Justins turne buss nummer 3 och såg honom ,  han stod kvar på samma plats men huvudet var vänd mot andra sidan av bussen. Jag tänkte gå och hälsa när han vände huvudet tillbaka mot mig.
Jag vinka medan jag mima ordet "Hej" , han såg ledsen ut men vinka tillbaka , jag gav honom "vänta" tecknet och sprang till hans buss och klev in. Han kolla på mig och försökte le  , men endast gav mig en svag leende.

(samtal)

- What is it Justin? , sa jag då
- Ehm , no , nothing it's just....
- What , sa jag och försökte få fart på honom igen.
- can i ask you a question?.
- Yeah , be my guest , sa jag och log vänligt.
- Are you and Khalil " boyfriend and girlfirend"?.
- Oh , sa jag med en stor shock , jag förvänta mig något hellt annat.


- Justin som har alltid varit den perfekta och kända killen i hela världen , sen jag var 14 år gammal , gjorde mig stel , jag fatta vad han menade men hade inget svar.

(samtal)

- Rembella , did you hear me , sa han och försökte få ögon kontakt med mig igen.
- Rembella , i really like you?. sa Justin igen.
- Justin , i can't and me and Khalil we arent serious , were just friends in a way. fick jag fram efter fem min tystnad.

Justin log och pussa mig svagt i kinden och gick ut från bussen. Efter att han gick insåg jag vad som hade precis sket. Nej , sa jag högt , jag tror han hörde mig men han kom inte tillbaka up. Jag sprang tillbaka till min buss och öva på sången. När jag var klar såg jag hur alla mina kära var i salongen i bussen och fixa sig själv.
Jag kolla snabbt på min arm led men insåg att inte min klocka var där , oh nej jag har tappat den. Men jag hade inte tid att letta efter den och bara fråga Mari min dansare , om hon visste vad klockan var?.Hon sa att den var en halvtimme showen.

Den första konserten vi skulle uppträda i,  hade inte så många rum för alla artisterna att fixa håret , och sminket . Bara en stor kök och salong där vi andra kunde vila i. Så vi fick fixa oss i bussen.

-

(samtal)

- Trum , Dimp , vet en av era killar var min locktång är?? , fråga jag , medan jag upplevde den största stress jag någonsin haft.

Jag hörde hur alla andra börja gap skratta.

- Varför skrattar ni?.
- Rembella , dem är killar jag tror inte dem vet var du har lagt din locktång.

Jag stod still i 10 sik och sedan fatta vad dem menade, och flina lite , Hahah , dumt av mig att fråga dem enda killarna i bussen efter min locktång.

- Här Rembella , jag har den , sa Lisa och sträckte fram den.

Jag skynda medan jag prata med Marisha om mitt uppträdande , vad jag skulle göra.
Jag såg i hennes ögon hur stolt hon var över mig och bara log och nickade till varenda sak jag sa.
-
Det var en kvart kvar och vi var äntligen framme, Alla artister fick ta backdörren för att inte slösa mer tid framför med alla fans, jag hälsa på alla dem stora artisterna och skämta lite runt med Lil wayne , vilket var konstigt.
Han brukar alltid vara elak på tv men inte idag , han skämta omkring , om hur man inte ska slösa pengar på "Las vegas" tjejer. Och bara donera pengarna till  fattiga länder istället.
Alla fem Sonys ny födda stjärnor började känna sig lugna och säkra inför deras uppträdande.
Och alla artisterna som vi var på turne med vara på sjukt snälla människor .  Lil wayne sa att han såg mig som hans lilla syster , vilket jag blev överlycklig över , Och jag svara att jag börja se honom som min store bror istället för den här värld kända rapparen. Jag satt och prata med några av personalen och mina dansare och la märke sedan till Justin som bad innan hans tur upp på scen.  Jag hörde hur alla hans fans skrek efter hans namn , jag kunde inte sluta le, kunde inte fatta att jag var här idag.
Jag var den tredje sista artisten som skulle upp och uppträda- Innan mig var Shad , vilket jag inte stod med att kolla på.
Men eftersom att alla Sonys nyfödda stjärnors låtar var mindre än fyra minuter , så fick jag stå bered bakom scen och se på.
Jag ville inte lyssna på låten eller texten som den smutsen har skrivit.   Hans låt hette " If i only i could be faitful",. Jag ville inte vara en dålig förlorare och bara log till mina dansare medan dem sträckte på sig.
Det var två minuter kvar innan mitt uppträdandet så jag tog tiden och bad en bön. Jag tacka gud för allt och min familj , mitt liv och varenda bröd smula jag någonsin har fått. Jag bad till gud om skydd och allt gott i framtiden. Och avsluta det med en,  Amen.
Jag hörde hur Dj: en och manen som styrde showen ropa på mitt namn och låten som jag skulle uppträda.
Mina dansers intåg deras platser , och lätt låten spelas , jag var jätte nervös och vänta på att alla lampor skulle släckas. Plötsligt , kände jag en hand på min vänstra axel.

(samtal)



- Good luck , Honey!!.

Det var Khalil , jag vände mig om och krama honom och sedan gav han mig en mjuk puss på läpparna och viska sakta på mitt öra ,  ( gå och ta dem älskling). Jag kolla tillbaka upp på honom och nickade.
När jag sprang på scen och såg alla fans som skrek av glädje och spänning , gav mig en varm känsla och jag blev genast lugn och säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0