Dear diary , fire love music part 23




- Khalil!!! , honey , wake-up!!!!!!- Jag borde verkligen inte vara någons väckar klocka , men den här gången fick jag göra ett undantag. Jag drog Khalils laken ner på golvet och hoppa upp på sängen och kasta mig över honom.

- Khalil , babe come one wake up - Jag ryckte på honom som om byggnaden brann.

Han vakna och vände sig mot mig med en sur min.

- Rembella , come on , not know i wanna sleep , please. Just five min, please. Han vände sig om och försökte somna om och jag tog det som  en annan omgång, (round2).


- Khalil , wake- up , you can't sleep forever!. - Jag sprang in till köket där Rom och Marisha , Sheri, bill och Tim var med mina andra kära vänner.

- Marisha , he won't wake up! sa jag tjurigt.
- But Rembella , why do you have to mess with him so much.
- I am not messin with him , am just joking around. Svara jag med ett gömd leende bakom dem ny vakna läpparna.

Khalil reste sig och smög sakta bakom mig medan jag fixa fram en snabb frukost för mig själv i mina tränings byxor och linne.

- BUH!!! , jag blev så rädd att mitt hår stod spik rakt i luften.

Jag vände mig om , och blev inte förvånad av mitt resultat.



- Kahlil!!!, ehm.. i mean Khalil , i weren't scared and your mean!. sa jag och försökte låta så lugn som möjligt.

Jag satte mig bredvid Rom och Demi och försökte tyst läsa från Roms morgon tidning.


Khalil drog fram stolen bredvid mig och satte sig och hån log och sedan börja nafsa i sig ägg röran.
Jag skratta högt ut i luften och gav honom en liten " smack" i nacken .

-

Tiden gick fort , då jag och Khalil och Keri-tin , Salisha , Demi  , Lisa o Marisha med Rom befann oss i en gammal kombi bil på väg till flygplatsen tillbaka till 2011 Tour med  dagens kändaste stjärnor.

Jag kunde inte hålla mig stilla och istället lyssna på musik och kasta händerna och fötterna överallt runt i bilen.
Marisha blev slagen i huvudet av min fot , då jag fatta allvar och sluta tramsa runt.
Men känslan i magen att jag snart ska upp på scen igen , kunde inte tämjas.
Det kändes som lycka men samtidigt spänning och nervositet.
-


När vi kom fram till flygplatsen var jag först upp på planet med mina bagage släpande efter mig.
Keri-tin och Lisa satt bredvid mig , då jag förslog att köra kort ( Finns i sjön). Vilket jag försumma att jag inte brydde mig att jag alltid förlora. På planet granska jag passagerna och la märkte till någon som fick mitt hjärta slå till låset. Shad,   ush jag kan inte vara mig själv i hans närvaro där jag känner mig fången och dum.
Jag tassla lätt på tårna till Roms och Khalils sittplats och snatta till en bok Rom hade läst i L.A. Han sa den var mycket bra vilket fick min uppmärksam att läsa den.

-

Flyget skynda sig igenom vinden ner till vägen för Miami , där bussarna var och vänta tålmodigt.
Jag sprang fram till Jessica Jarell och krama henne , för tydligen så hade hon skrivit en liten kort dikt om mig på hennes twitter vilket jag läste högt för alla i planet . Jag ville visa mina vänner att jag kan bli saknad , det var ett skämt vi drar mot varandra som jag då van med stolthet. Jag rusa in i badrummet där jag tog en snabb varm dusch inför showen. Sheri och Salisha hjälpte mig med outfiten medan Demi , Lisa och Keri-tin sprang runt och larva sig framför allt med Wayne och Justin bieber.Jag var inte exakt stolt över deras betende men , vem ska jag skylla på jag är ju inte bättre.

-

När vi kom fram till arenan , satt jag med mina nära och kära och Justin bieber med Diggy och Trey zongs och prata. Jag och mina tjejer argumentera med dem om tjejers rättighet och att deras texter var bara en karaktär för fansen. Justin bieber koka så mycket att han sprang och hämta vispgrädde för att spruta ner oss till tystnad. Jag var på väg ut så han kunde inte tramsa runt med mig och istället fick tag på Salisha.

-



En av personalen knacka hårt på dörren och bad mig göra mig själv redo för showen för det var min tur efter. Jag sprang in till salen och bad en bön med Marisha och Demi och mina dancers och rusa fram bakom gardinerna vid scenen. Min låt startade och jag knäckte till fingrarna och nacken som en stretch. När jag skulle ta första steg ut på scen kände jag en kall hand flata på min högra axel som sa. "Lycka till" det stoppa mig inte men fick mig att vända om när jag var halvvägs mot micken på scenen.


-

- Va , ser jag rätt , hörde jag mig själv säga innan jag tog tag i micken .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0